1. Як оформити замовлення?
Переглянути відповідь

Замовлення можна оформити в телефонному режимі, або online добавивши необхідний продукт в кошик.

 
2. Як скасувати замовлення?
Переглянути відповідь

При підтвердженні по телефону досить сказати про своє бажання оператору, замовлення буде анульовано, або зателефонувати 0 800 331 848

Якщо замовлення вже підтверджене, напишіть про свою відмову нам на info@notka.com.ua або скористайтеся формою зворотного зв'язку на головній сторінці сайту.

 
3. В які міста є у вас доставка?
Переглянути відповідь

Інтернет-магазин Notka працює по всій території України. Відправлення відбувається службами доставки.

 
4. Як я можу оплатити своє замовлення?
Переглянути відповідь

У Вас є можливість оплатити своє замовлення будь-яким зручним для вас способом:

Наложений платіж Нова пошта, банківський переказ Visa, MasterCard.

 
5. Які умови доставки великогабаритних вантажів?
Переглянути відповідь

Доставка великогабаритного вантажу провадиться до під'їзду вашого будинку. При необхідності ви можете замовити додаткові послуги: "Підйом товару на поверх" (Вартість послуги 30 грн / поверх) і "Адресна доставка "Нова пошта" (вартість послуги становить 140 грн).

 
6. Що робити, якщо товар мені не привезли або він виявився пошкодженим?
Переглянути відповідь

Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні товару Вам необхідно його перевірити на наявність пошкоджень і на місці пред'явити претензії службі доставки. Служба відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.

Якщо товар Вам не доставили по витіканні домовленого з нами часу з моменту замовлення (і оплати рахунка-фактури в разі безготівкового замовлення або оплати картами Visa і Master card)– зателефонуйте

нам: 0 800 331 848, назвіть номер і дату замовлення. Якщо вам не вдасться з'ясувати причини затримки товару у служби доставки – напишіть звернення на e-mail: info@notka.com.ua, ми Вам допоможемо.

 
7. Чи можу я обміняти або повернути куплений товар?
Переглянути відповідь

Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині Notka, здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів». З подробицями обміну і повернення товару Ви можете ознайомитися на сторінці "Обмін та повернення".

Обмін і повернення товару відбувається при попередньому погодженні по телефону 0 800 331 848. Всі товари мають гарантію виробника. Термін гарантійного обслуговування вказується на сторінці товару.

 
8. Що робити, якщо не було гарантійного талону у відправленні?
Переглянути відповідь

Гарантійні талони, товарні чеки вкладаються в коробку з замовленням (ретельно переглядайте).

В разі відсутності документів напишіть звернення на e-mail: info@notka.com.ua, та ми надішлемо Вам у електронному вигляді, при потребі відправимо оригінал службою доставки.

 
9. Якщо у мене зламається куплений у вас товар, в перебігу якого терміну до вас можна звернутися, що б ви його полагодили?
Переглянути відповідь

Кожен проданий нами товар супроводжується гарантійним талоном. У талоні відзначена дата продажу та гарантійний термін.

 
10. Що робити, якщо товар вийшов з ладу протягом 14 днів з дати придбання?
Переглянути відповідь

З моменту придбання пройшло не більше 14 днів, Повністю збережений товарний вигляд та комплектація товару, наявність оригінальної упаковки (допускається відсутність захисних плівок), тобто: На товарі відсутні сліди експлуатації, На товарі відсутні механічні пошкодження – деформація корпусу, сліди ударів, сколи, тріщини, розмите зображення або полоси на дисплеї, сліди потрапляння вологи (окислення в роз’ємах, зміна кольору індикатора залиття) Товар / пристрій включається, запускається та заряджається В пристрої вимкнені обліковий запис та блокування (графічний ключ, паролі, пін-код), Сім-карта та карта пам’яті визначаються пристроєм, реєструються в мережі, виймаються зі слоту без зусиль Якщо деякі вищезазначені умови не виконуються – ми приймемо Ваш товар на гарантійне обслуговування.

 
11. Не знайшли необхідного питання? 
Переглянути відповідь

Якщо Ви не знайшли відповідь, не впадайте у відчай – зателефонуйте нам: 0 800 331 848, або надішліть Ваше запитання нам і ми Вам відповімо: info@notka.com.ua;